آژانس مسافرتی

استانبول|آنتالیا|اروپا|یونان|فرانسه|ارمنستان|قبرس|تورلوکس اروپا|تایلند|لحظه آخری|قیمت تور نوروز98|تور ارزان ترکیه|دبی|مالزی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی الهه ناز علاوه بر باغ اختصاصی با بیش از 70 مورد باغ تالار در تهران و حومه همکاری داشته و خدمات زیر را به مشتریان محترم ارائه مینماید :

-   معرفی باغ و سالن توسط کارشناسان با سابقه موسسه و آگاه به کیفیت مکانها با قرار بازدید حضوری

-   عقد قرار داد با باغ یا سالن برای برگزاری مجالس

-  دیزاین باغ و سالن با هماهنگی مشتری

خدمات مجالس الهه ناز هم اکنون با در اختیار داشتن تیمی موفق ، مجرب و با سابقه درخشان در امر خدمات مجالس و تشریفات عروسی   مفتخر است خالق لحظات زیبا و با طراوت شما عزیزان باشد . در حال حاضر به عنوان یکی از کاملترین و مجهزترین مجموعه های تشریفاتی و خدماتی و همراه با کیترینگ و آشپزخانه صنعتی اختصاصی و تجهیزات مدرن از لحاظ کیفیت و کمیت پذیرایی مهمانان شما می باشیم . این موسسه جهت طراحی روز اروپا با چند شرکت اماراتی و ترکیه ای جهت سبک های جدید دیزاین همکاری تنگاتنگ بعمل آورده است.اجرای درخواست های مشتری بی کم و کاست یک اصل کلی برای ما میباشد و ارائه خدمات بی نظیر پاسخ مناسبی است در انتخاب ما

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 تير 1397ساعت 12:27  توسط admin 

بهترین تشریفات عروسی را به شما هدیه میدهیم

تشریفات عروسی یکی از موضوعاتی است که می تواند یک مراسم خوب و خاطره انگیز برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی گل آرایی و آماده سازی ماشین عروس است. یکی از اولین کار هایی که باید پیش از مراسم عروسی انجام دهید، کرایه ماشین عروس مورد نظرتان است که بهتر است به تمام جوانب هم دقت کنید. شما میتوانید جدیدترین مدل های تزیین ماشین عروس را به صورت حضوری در آلبوم های ما مشاهده کنید.

یکی از دیگر از دغدغه های عروس و داماد تهیه و انتخاب لباس مناسب است. این مسئله نیز یکی از تشریفات مجالس است که پیش از شروع مراسم باید به آن توجه شود. عروس خانم ها خیلی به این موضوع اهمیت می دهند. خوشبختانه ما با بهترین و بزرگ ترین مزون های لباس عروس و داماد که متنوع ترین انواع لباس عروس داماد را در اختیار دارند، همکاری داشته و شما را در انجام این نوع تشریفات مجالس یاری خواهیم کرد. البته این نکته را فراموش نکنید، مهم ترین نکته در تهیه لباس، راحتی شما می باشد.

 

ما از بهترین گروه موسیقی با بهره گیری از مجهزترین امکانات سعی داریم تا شبی شاد و جذاب را به شما هدیه دهیم. شما حتی می توانید سفارش موزیک زنده را نیز بدهید. یکی از تشریفات مجالس که بسیار مهم است و اولین چیزی است که به چشم مهمان ها می آید، طراحی و چینش صندلی ها و میز ها و به ویژه صندلی عروس و داماد است. این که از صندلی های گران قیمت استفاده کنید، نمی تواند راه حل تضمین کننده ای باشد.

ما با در اختیار داشتن بهترین و بزرگترین باغ تالار های شهر، آماده همکاری با شما زوج های عزیز هستیم. قیمت باغ تالار مهمترین هزینه در مراسم عروسی است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. مکان باغ تالار، امکانات آن، وسعت باغ، تشریفات مجالس و دیگر امکانات و خدماتی که در باغ تالار ها وجود دارند، می توانند در قیمت رزرو باغ تالار نقش مستقیم داشته باشند. اما باز هم ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که قیمت های ما نسبت به امکاناتی که در اختیار تان قرار می دهیم بسیار به صرفه و منصفانه می باشد. حتی شما می توانید قیمت ها و امکانات تشریفات مجالس ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 تير 1397ساعت 12:24  توسط admin 

ویژگی های یک مراسم با کیفیت چیست؟

یکی از نکات مهم در برگزاری مراسم ایجاد یک برنامه ریزی و طراحی مناسب می باشد. تشریفات عروسی از جمله مسائل مهم در برگزاری یک مراسم آبرومندانه و با کیفیت است. ارائه امکانات و خدمات مناسب یکی از مواردی است که باید در اجرای مراسم ها در نظر گرفته شوند. انتخاب مکان مناسب برای اجرا تشریفات مجالس از جمله بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسمات می باشد.

باغ های مخصوص تشریفات عروسی معمولا بین 100 تا 2000 نفر به طور معمول ظرفیت دارند که با توجه به وسعت فضای باغ می توان آن را تخمین زد. تشریفات مجالس باید دارای فضایی مناسب برای پذیرایی از تمامی مهمانان باشند. تشریفات مجالس باید دارای فضایی مناسب برای پذیرایی از تمامی مهمانان باشند. همچنین اکثر باغ ها و تالارها دارای دو سالن مجزا برای خانم ها و آقایان هستند.

 

استفاده از سیستم های صوتی قوی و مجهز از دیگر خصوصیات تشریفات مجالس مناسب خواهد بود. یکی از ویژگی های مهم دیگر تشریفات مجالس وجود نور پردازی مناسب و با کیفیت است تا مهمانان در هنگام برگزاری جشن با دیدن چنین نور پردازی سر ذوق بیایند. 

باغ تالارها و سالن ها باید دارای میز و صندلی های مناسب مراسم ها باشند به طوری که با توجه به تعداد مهمانان دچار کمبود میز و صندلی نشود. استفاده از گروه های موسیقی زنده نیز از موارد رایج در این مکان ها می باشد. داشتن تجهیزات لازم برای انتقال غذا و تمیز کردن میز از موارد دیگر تالارها می باشد. استفاده از نورهای متحرک و شاد یکی از ویژگی های مهم در نور پردازی تالارها است.

در صورتی که تالارهای سقف دار برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده اید حتما از سیستم تهویه مطبوع سالن اطمینان داشته باشید. گرما یا سرمای زیاد باعث بر هم خورد نظم برگزاری مجلس می شود. با توجه به روباز بودن باغ تالارها، معمولا در فصل های تابستان و بهار قابل استفاده می باشند. در هنگام رزرو باغ سعی کنید راجع به امنیت فضای مورد نظر از صاحب باغ سوال کنید. پارکینگ تالار یکی از مهمترین امکانات برای هر باغ تالار عروسی می باشد. 

 

شهر تهران دارای تالارها و باغ های متنوع و وسیعی است که متناسب با تعداد و شرایط ارائه خدمات در اطراف این شهر واقع شده اند. در اینجا به تعدادی از باغ تالار های تهران به همراه ظرفیت آن ها اشاره می کنیم.

باغ دانش در منطقه غرب تهران با ظرفیت 500 نفر

باغ تالار تاج در منطقه گرمدره با ظرفیت 600 نفر

باغ تالار سفید در منطقه گرمدره با ظرفیت 600 نفر

باغ تالار سعادت در منطقه سعادتیه با ظرفیت 500 نفر

باغ باران در منطقه گرمدره با ظرفیت 650 نفر

باغ تالار تک کحکد در شهر کرج با ظرفیت 300 نفر

باغ تالار سعادت در منطقه سعادتیه با ظرفیت 500 نفر

باغ تالار کاخ سفید در شهر کرج با ظرفیت 750 نفر

باغ تالار الماس در منطقه گرمدره با ظرفیت 450 نفر

باغ تالار فرمانیه در منطقه گرمدره با ظرفیت  300 نفر

باغ تالار پیک در منطقه گرمدره با ظرفیت 300 نفر

نکات مهم در تشریفات مجالس

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 تير 1397ساعت 12:23  توسط admin 

تشریفات عروسی با هزینه ی مناسب

برای ترتیب دادن هر دورهمی بزرگ از جمله مراسم های رسمی و خانوادگی مهمترین مسئله انجام کارهای مختلف از جمله پذیرایی از مهمانان و مکان مناسب می باشد. از آنجا که ترتیب دادن این مراسمات در آپارتمان یا منزل و تهیه مقدمات آن کار دشواری است امروزه موسسات متعددی در حوزه تشریفات مجالس در حال فعالیت هستند.

برپایی هر مجلس و مهمانی مخصوصا مهمانی های رسمی، سمینارها و ... نیازمند انجام یک سری تشریفات و کارهای اولیه می باشد که در حال حاضر به صورت حرفه ای توسط موسسات معتبر در حوزه تشریفات مجالس انجام می گیرد.

پذیرایی حرفه ای بخش اصلی تشریفات مجالس می باشد

یکی از بخش های مهم هر گردهمایی از سمینارها و مراسمات رسمی گرفته تا مهمانی خانوادگی، جشن تولد، سالگرد ازدواج و عروسی ارائه خدمات پذیرایی به صورت کامل و در محیط مناسب است. از طریق این مراکز معتبر انواع خدمات پذیرایی با بهترین کیفیت و هزینه مناسب موجود ارائه می گردد. از موارد مهم در این زمینه در نظر گرفتن منوی غذایی متنوع متناسب با انواع طبع ها می باشد و از این رو منوهای غذایی ارئه شده توسط فعالان در حوزه تشریفات مجالس از تنوع لازم برخوردار است.

 

از جمله خدمات مجالس که با استقبال خانواده ها، مخصوصا در شهرهای بزرگ روبرو است، ارائه تشریفات عروسی است که شامل مکان مورد نظر برای پذیرایی از مهمانان، دکوری های زیبا، پذیرایی و سایر خدمات مجالس می باشد. در موسسات فعال در حوزه تشریفات عروسی انواع امکانات و تجهیزات مناسب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. از آن جمله می توان به سالن های اختصاصی برای پذیرایی و انجام مراسم عقد، نورپردازی های زیبا و مدرن، دیزاین و طراحی مجلس مکان انجام مراسم و ... اشاره نمود.

 

از عوامل موثر در هزینه تشریفات مجالس اعم از مهمانی یا مجلس عروسی، جشن تولد، سمینار و ... مکان در نظر گرفته شده برای پذیرایی، نوع پذیرایی و ارائه خدمات مربوط به آن، کیفیت و کمیت پذیرایی و تعداد مهمانان حاضر در مجلس می باشد. مهم ترین عامل در تعیین هزینه خدمات مختلف تعداد مدعوین جشن یا مهمانی می باشد که باید مد نظر قرار گیرد، چون ارائه خدمات پذیرایی بر اساس تعداد افرادی ارائه می گردد که توسط فرد متقاضی اعلام شده است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 تير 1397ساعت 12:23  توسط admin 

انتخاب بهترین تالار مراسم عروسی

یکی از بخشهای مهم تشریفات مجالس برای خانواده ها، انتخاب تالار است. این مسئله به خصوص در زمینه اجرای تشریفات مجالس و میزان هزینه نقش مهمی دارد. از مسائل مهم در برگزاری مراسم ازدواج تالار برگزاری مراسم است؛ زیرا تالار در حقیقت پایه یک مراسم محسوب می شود؛ بنابراین در انتخاب تالار باید نکات مهم و ضروری را مد نظر قرار دهید که موجب شود ضمن کاهش مخارج، رضایت شما از اجرای مراسم نیز تامین شود.

مکان انتخابی شما برای تشریفات مجالس نقش مهمی در برگزاری کیفیت مراسم دارد. تالار انتخابی باید در مکانی مناسب و قابل دسترس برای همۀ مدعوین باشد و به بیشتر مهمانان امکان دسترسی بدون مشکل و مناسب به محل برگزاری مراسم را بدهد.

در شهرهای شلوغ و بزرگی مثل تهران، بالا بودن میزان ترافیک می تواند مشکل ساز باشد. دیر رسیدن عروس و داماد و میهمانان به مجلس موجب بهم ریختگی در زمان بندی اجرای مراسم می شود. بهتر است تالار برگزاری مراسم را در مکانی انتخاب کنید که ترافیک آن تا حد امکان کم باشد.

 

در زمان انتخاب مکان برگزاری مجالس، فصل مراسم را در نظر داشته باشید. فضای باز باغ ها برای برگزاری مراسم در فصل سرد زمستان یا گرمای تابستان مناسب نیست. اوایل پاییز و بهار زمان مناسب تری برای برگزاری عروسی در فضای باز می باشد.

مکان برگزاری مراسم خود را طوری انتخاب کنید که متناسب با شرایط میهمانان شما باشد. برخی از تالار ها مقررات جدی در زمینه استعمال دخانیات دارند. همچنین با توجه به قوانین برخی تالارها با رقص دست جمعی یا صدای موزیک بلند نیز مخالفت می کنند. بهتر است قبل از مراسم این موارد را با مدیر تالار چک کنید.

 

 از موارد مهم در انتخاب محل برگزاری تشریفات مجالس پارکینگ است. مهم نیست که مراسم شما عروسی است یا یک میهمانی بزرگ، بیشتر میهمانان با اتومبیل شخصی در مکان مراسم حاضر خواهند شد و بدون شک یکی از مشکلات آنها محل پارک مناسب برای اتومبیل است. بهتر است تالاری را انتخاب کنید که پارکینگ مناسب برای تعداد قابل توجهی اتومبیل را داشته باشد.

 

یک مسئله مهم در برگزاری تشریفات مجالس، انتخاب خدمه و پذیرایی کنندگان مناسب است. البته هتل ها کادر مخصوص خود را در این زمینه دارند اما بهتر است ضمن لذت بردن از مراسم به کیفیت کار این افراد دورادور نظارت کنید. در پذیرایی مجلس عروسی پذیرایی از مهمانان نباید کند یا خیلی سریع باشد. میوه و شیرینی باید تازه و خوش طعم باشد و سر همۀ میزها به مقدار مناسب سرو شود. یک موضوع بسیار مهم در انتخاب محل برگزاری مجالس عروسی و خدمات مجالس این است که محل انتخابی تهویه هوای مناسبی داشته باشد. همچنین بهتر است تالاری را انتخاب کنید که برای میهمانان سیگاری مکان جداگانه ای داشته باشد. چرا که استفاده از سیگار در محیط بسته می تواند برای میهمانان آزاردهنده باشد.

 

از دیگر مسائل مهم در تشریفات مجالس، کیفیت غذا و نوشیدنی است. یک مراسم شیک و با کیفیت باید پذیرایی درست و مناسبی نیز داشته باشد. کیفیت مطلوب غذا و نوشیدنی یکی از مسائل مهم در تشریفات مجالس است. نیازی نیست که حتما چند مدل غذا در منوی انتخابی شما وجود داشته باشد.

 

تالار عروسی باید در کنار همه امتیازها دارای مکان مناسبی برای رقص و عکس برداری نیز باشد. مخصوصا مکان عکس برداری برای عروس و داماد بسیار مهم است. تالارهای با فضای کم در شلوغی حضور میهمانان تنها به مکانی شلوغ و ناهنجار تبدیل می شوند و ایجاد همهمه و شلوغی ضمن این که برای همه آزار دهنده خواهد بود، مانع از ثبت تصاویر مناسب یادگاری از عروس و داماد نیز می گردد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 تير 1397ساعت 12:22  توسط admin 

برگزاری مراسم باشکوه و زیبا را به ما بسپارید

جشن و مراسمات گوناگون از جمله لحظات مهم در زندگی هر فردی می باشد. جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسمات وجود یک برنامه مشخص و تعیین شده به همراه کادر متخصص و مجرب الزامی و ضروری می باشد. تشریفات در مجالس شامل مراسمات رسمی همچون جشن افتتاحیه، برگزاری سمینار، همایش، جشن فارغ التحصیلی و ... و همچنین مراسمات جشن و شادی همچون تشریفات عروسی، نامزدی، جشن تولد، سالگرد ازدواج و ... را شامل می شود.

با واگذاری تشریفات در مجالس به یک تیم کارآزموده نه تنها دیگر استرس انجام کارهای متفرقه را نخواهید داشت بلکه می توانید از لحظات زیبای زندگی تان در یک مراسم کامل و دقیق لذت ببرید.

با بهره گیری از تیم تشریفات می توانید از اجرای کامل و بی اشکال مراسمات خصوصی و رسمی خود اطمینان حاصل نمایید.

برگزاری تشریفات عروسی برای یک مراسم باشکوه از دیگر مراسمات ویژه و مهم در زندگی هر فردی مراسمات جشن و عروسی می باشد. لحظات زیبا و رویایی عروسی که در ساختن شبی منحصر به فرد و جشنی فوق العاده نقشی تعیین کننده دارند.

تشریفات عروسی صفر تا صد یک عروسی کامل را شامل می شود و از تهیه کارت عروسی تا پذیرایی و اجاره سالن را شامل می گردد.

از جمله خدمات مهم در تشریفات مجالس عروسی و ازدواج می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد:

-تهیه غذا و کترینگ: از جمله خدمات مهم در تشریفات مجالس عروسی و سایر جشن ها تهیه غذا و شام می باشد. برای پذیرایی هرچه بهتر و اصولی مجالس، مجموعه تشریفات مجالس به ارائه و تهیه غذا برای مهمانان نیز می پردازد.

 

از جمله خدمات پذیرایی و تهیه غذا موارد زیر می باشد:

میز شام عروسی -کیک و دسر و شیرینی-میوه و نوشیدنی-فینگر فود-بار شیرینی و مخلفات-سفره خانه سنتی

-تزیینات و اجرای دکور: از المان های مهم و زیبا در مجالس عروسی و جشن اجرای تزیینات زیبا و مناسب جشن می باشد. تزیینات و اجرای زیبا سازی دکور شامل موارد متفاوتی می باشد همچون:

گل آرایی-شمع آرایی-جایگاه عروس و داماد-تزیین ماشین عروس-دسته گل عروس-ریسه آرایی

-پذیرایی از مهمانان: پذیرایی از مهمانان از هدایت و خوش آمد آنان شروع و تا پذیرایی و هدایت آنان به سالن ادامه می یابد، بهره گیری از تیم متخصص و آگاه به پذیرایی در داشتن مجلسی زیبا و کامل مهم و تاثیر گذار می باشد.

-اجاره باغ و تالار عروسی: اجاره باغ و یا سالن تالار نیز از جمله دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه تشریفات عروسی می باشد.

-سفره عقد: به کار گیری گروه متخصص و کار آزموده در طراحی و دیزاین سفره عقد، اتاق عقد، نور پردازی، شمع آرایی و ...متناسب با خواسته و سلیقه عروس و داماد از جمله خدمات ارائه شده مجموعه تشریفات می باشد

-نحوه چیدمان: نحوه چیدمان میز و صندلی و ارائه بهترین اشیاء تزیینی و چیدمان مناسب آن جهت راحتی حال مهمانان ضروری است.

-خدمات عروس و داماد: خدمات ویژه عروس و داماد نیز از دیگر موارد مهم در تشریفات مجالس عروسی می باشد. این خدمات شامل مواردی همچون: آرایشگاه عروس، مزون لباس عروس، سالن زیبایی داماد، هماهنگی با جواهر فروشی، آتلیه عکاسی و ... می باشد.

-مدیریت سالن: مدیریت سالن در طول اجرای مراسم یکی از مهم ترین بخش های تشریفات مجالس می باشد که توسط تیم و کادر تشریفات صورت می پذیرد.

-تهیه فیلم و عکس: از دیگر خدمات مهم در تشریفات مجالس و مخصوصا در عروسی، تهیه فیلم و عکس مناسب در تمام طول مراسم توسط یک تیم حرفه ای و مجرب می باشد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 تير 1397ساعت 12:21  توسط admin 

خدمات و تشریفات خاص عروسی

تشریفات مجالس معمولاً در حالت کلی یک چارچوب خاصی دارد اما افراد بسته به مبلغی که می خواهند خرج کنند بعضی از تشریفات مجالس را حذف می کنند و بعضی ها نیز به این تشریفات می افزایند. 

تشریفات مجالس عروسی شامل چه مواردی است؟

معمولاً برای تشریفات مجالس عروسی موسسه هایی وجود دارد که در این کارها متخصص و ماهر هستند و می توانند کار های تشریفات را به نحوه احسنت انجام دهند و فشار را از روی خانواده های داماد و عروس بردارد.

1. در مرحله اول برای تشریفات مجالس عروسی که از طرف این موسسه ها انجام می شود یافتن سلیقه عروس و داماد و هماهنگ شدن با آن ها است.

2. در مرحله ی دوم که اصلی ترین مرحله ی تشریفات مجالس عروسی یعنی تهیه تالار و سالنی برای اجرای مراسم را داریم که با سلیقه ی عروس و داماد انتخاب می شود و همچنین توجه به تعداد مهمان ها می تواند در انتخاب تالار نقش مؤثری داشته باشد.

3. در مرحله سوم برای مهیا کردن یک مراسم با شکوه می تواند تهیه اتاق عقد، تزئین ماشین و ... باشد که این مورد هم نباید بدون توجه به سلیقه ی عروس و داماد انجام شود.

4. مرحله چهارم معرفی چند گروه موسیقی خوب و ماهر از طرف موسسه ها به عروس و داماد است که با نظر آن ها یک گروه را برای مجلس خود انتخاب می کنند.

5. مرحله پنج برای تهیه یک مجلس خوب، انتخاب یک گروه فیلمبرداری عالی است که بتواند این شب به یاد ماندنی را به خوبی ثبت کند چرا که این شب دیگر افراد تکرار نمی شود.

6. و در آخرین مرحله انتخاب محل هایی برای تهیه ماشین عروس، شیرینی و شام مجلس است که نظر نهایی عروس و داماد در این ها بسیار تاثیر دارد.

تشریفات عروسی در طی زمان های گذشته تغییر هایی داشته ولی هنوز هم چهارچوب قبلی خود را حفظ کرده است. گاهاً دیده یا شنیده اید که مراسم با شکوهی انجام می شود که صدای آن در تمام شهرها شنیده می شود و همچنین نوع دیگری از مجالس عروسی را دیده ایم که به سادگی هر چه تمام تر انجام می شود. نحوه مجلس عروسی بستگی دارد به توافق بین عروس و داماد که تعیین کنند چگونه آن را برگزار کنند و هر کسی با توجه به شرایط خود تصمیم می گیرد که مجلسی مجلل یا ساده داشته باشند. 

تشریفات مجالس در همه جای این کره ی خاکی وجود دارد اما هر شهر و کشوری در این زمینه چهارچوب ها و محدودیت هایی دارند که همه ی آن ها از گذشتگانشان به آن ها رسیده است ولی اندکی تغییر در ساختار این چارچوب ها و محدودیت ها دیده می شود. . تشریفات در کشور ایران در قدیم بسیار ساده بوده ولی در حال حاضر این تشریفات شامل حنابندان در شب قبل عروسی، مراسم عروسی و مراسم عروس کشان در شب عروسی و در آخر مراسم پاتختی که در روز بعد از عروس می باشد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 تير 1397ساعت 20:59  توسط admin 

تشریفات و خدمات مجلس عروسی

برگزاری یک مراسم عالی از دغدغه های همه است. تشریفات مجالس این امکان را به شما می­ دهد که همه کارهای مراسم خود را طبق برنامه پیش ببرید. در مراسم بزرگ ممکن است خیلی چیزها از یادتان برود. یک تیم تشریفاتی که در نقش مدیریت اجرایی ظاهر می شود  همه کارها را اجرا و هماهنگ می ­کند. دیگر نگران دسته گل، فیلمبرداری و دیزاین مجلس خود نباشید چرا که یک تیم تشریفات مجالس قوی و ماهر، خدمات مجالس را به بهترین نحو برای شما ارائه می­ دهد.

مواردی در مجلس عروسی مهم است که به آن اشاره میکنیم:

کارت عروسی منحصر به فرد قابل توجه بسیاری مراسم ­های عروسی است چرا که دعوت شایسته از مهمانان مطابق با رسم و احترام مهم است.

برای برگزاری مراسمی باشکوه بهترین سالن ها وباغ های عروسی توسط تیم تشریفات مجالس به شما پیشنهاد می شود. با انتخاب باغ عروسی ایده آل خود فضای زیبایی را برای عروسی خود ایجاد کنید. با هماهنگی تشریفات مجلس به طراحی ودیزاین فضای ایده آل برای مهمان خود بپردازید.

شاید بتوان گفت بخش مهم عروسی پذیرایی از مهمانان است. شما با انتخاب بهترین منو های شام یا ناهار، سالاد و نوشیدنی ها ودسرهای متفاوت برای پذیرایی از مهمانان آماده می شوید. تشریفات مجالس شما را در انتخاب بهترین قنادی ها و کیک راهنمایی می ­کند. همچنین کیک مراسم می تواند از سرویس های پذیرایی شما باشد.

طراحی و چیدمان مجلس را یک تیم حرفه ای باید برعهده بگیرد. برگزاری مراسم بزرگ با انتخاب نوع گل رنگ دسته­ های گل، چیدمان و گل آرایی مجلس با شکوه می­ شود. زیبا کردن مراسم با طراحی زیبا از گل آرایی وشمع صورت می ­گیرد.

ورودی تالار و باغ از مهم ­ترین بخش ها است که منظره زیبایی به ورود شما می­ دهد. همیشه در عروسی فضاهای خالی پیدا می شود که تیم تشریفاتی می تواند از آن فضاها برای زیباسازی مجلس استفاده کند. شما می توانید با تشریفات مجالس هماهنگ کنید و ورود خود را با یک مراسم آتیش بازی شروع کنید تا یک مراسم فراموش نشدنی داشته باشید.

گل آرایی ماشین عروس از نکاتی است که در وهله اول ذهن همه را در برگزاری مراسم عروسی مشغول می ­کند. تشریفات مجالس با معرفی بهترین گل فروشی­ ها باعث میشوند  تزیین ماشین عروسی توسط طراحان گل آرایی صورت گیرد. با راهنمایی و خدماتی که تیم تشریفات مجالس به شما میدهد میتوانید مراسم عروسی خود را به بهترین نحو اجرا و به یاد ماندنی کنید.

در تمام عروسی های ایرانی از دیرینه سفره عقد مرسوم است. چیدمان سفره عقد با طراحی زیبا بسیار مهم می باشد. خدمات مجالس با آلبوم عکس خود از سفره عقد شما را در انتخاب سفره عقد راهنمایی می کنند. تشریفات مجالس با بکار بردن گل آرایی های زیبا و دکوری ها جلوه زیبایی به سفره عقد شما می دهد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 تير 1397ساعت 16:56  توسط admin 

آکواریوم کی ال سی سی

آکواریوم کِی اِل سی سی در مساحتی حدود 5600 متر مربع واقع در طبقه لابی مرکز کنوانسیون شهر کوالالامپور در دو طبقه احداث شده است و یکی از جاذبه های گردشگری این شهر را رقم زده است . جهت کسب توضیحات بیشتر در کنار آژانس آرزوی آسمان آبی بمانید.

در آکواریوم کی ال سی سی بیشتر از 250 نوع از موجودات دریایی و حدوداً 5000 جانور آبزی و خشکی از کشور مالزی و نقاط مختلف دنیا وجود دارد که مهمترین آنها کوسه های ببری وحشتناک، مارماهی های دریایی، ماهی های مرجانی، اسب دریایی و ... می باشد و همچنین دارای آب شیرین می باشد. در این آکواریوم یک تونل به طول 90 متر موجود می باشد که دارای راهروی متحرک است که توریستهای زیادی و علاقه مندان به تور مالزی تابستان 97 را به تماشای انواع آبزیان دعوت می کند. آکواریوم کِی اِل سی سی مانند یک سفر می ماند که در آن در حال کشف کردن هستید که این یک تجربه ی بسیار هیجان انگیز است . در این محل علاوه بر اینکه از وجود متخصصان استفاده می کنید با زندگی جانوران دریایی  نیز آشنا خواهید شد ، نکته دیگر هنگام بازدید از این آکواریوم این است که غذا دادن به جانوران توسط تیم حرفه ای این مجموعه را می توانید از نزدیک تماشا کنید. همچنین افرادی که ماجراجو هستند. این امکان برایشان وجود دارد تا با کوسه ها غواصی کنند و یا از درون قفس های مخصوص از نزدیک با این جانوران آبزی آشنا شوند.

در این قسمت باید از تونل شیشه ای عبور کرده و زمانی که بالای سر خود را نگاه می کنید  کوسه های نهیب سفره ماهی ها و لاک پشت های آبی و ماهی های زیبا را در حال عبور کردن می توانید ببینید. در طبقه بالای آکواریوم کِی اِل سی سی نیز انواع جانوران دریایی را به صورت کیف عروسک ، جاسوئیچی، مداد و لباس می توانید خریداری کنید. در این آکواریوم ماهی های متفاوتی که فقط در عمق دریاها زندگی می کنند موجود است . بازدید از قسمت های مختلف این آکواریوم برای همه بازدیدکنندگان چه کودک و چه بزرگ ، می تواند جذاب باشد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور، خرید تور مسافرتی، تور مسافرتی به وب سایت آسمان آبی www.asemanabi.net مراجعه نمایید .

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:34  توسط admin 

پل پوتراجایا کوالالامپور

هنگامی که به کشور مالزی سفر می کنید و در پایتخت این کشور یعنی شهر کوالالامپور اقامت دارید حتما سری به پوتراجایا بزنید . دولت مالزی تلاش کرده تا شگفت انگیزترین اثرهای تاریخی دنیا را در شهر نوسازی به نام پوتراجایا جمع آوری کنند و از این راه پیشرفتی در صنعت گردشگری بردارند. یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور که از ایران در پوتراجایا  ، شبیه سازی شده پل خواجو که پلی تاریخی و بسیار زیبا نصف جهان یعنی اصفهان می باشد.

پل خواجو که از اصلی ترین پل های تاریخی در دوره صفویان و شاه عباس دوم  احداث شده بود بر روی زاینده رود قرار دارد، این پل با اسم های دیگری مثل پل شاه و پل بابا رکن الدین اصفهان نیز شناخته شده است. مقاومت بسیار عالی این پل طی سال های زیاد بر روی آب، معماری این اتر تاریخی و کاشی کاری های فوق العاده اش  نیز مهم و خاص می باشد. پل پوترا طولانی ترین پلی است که در شهر پوتراجایا موجود می باشد که بلوار پوترا را به میدان پوترا وصل میکند ، طول این پل 435 متر است و از مکان های توریستی محبوب نزد گردشگران و مسافران تور لحظه آخری مالزی است .

پل پوترا از جنس بتن است و کامل از طراحی پل خواجوی اصفهان ایران که یک  معماری ایرانی اسلامی است بهره گرفته شده است که گویی پل خواجو در کشور مالزی مدرن شده است  که این امکان وجود دارد با اتومبیل، پیاده و مونوریل بر روی آن عبور کرد. این جاذبه گردشگری در مالزی از دو طبقه ساخته شده است که سطح بالای آن خیابان و عابر پیاده و سطح پایین آن برای مونوریل که همان قطارهایی که بالاتر از زمین می روند طراحی شده است.

پل پوترا در مقایسه با پل خواجو اصفهان بسیار نوسازی شده  و ساخت آن به سال ۱۹۹۷ میلادی بر می گردد که در سال ۱۹۹۹ میلادی افتتاح شد. گفته شده که  کشور مالزی از ایران برای احداث این اثر اجازه گرفته و ایران هم موافقت کرد تا 25 درصد شبیه به خواجو اصفهان ساخته شود . پوترا در زبان مالایی معنی  پادشاه و جایا به معنای والامقام و صاحب قدرت می باشد . در این شهر سعی شده همه چیز مدرن باشد. گردشگران و مسافران تور مالزی در پوتراجایا شهری مدرن را در سرزمین مسلمانان مشاهده خواهند کرد. 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور، خرید تور مسافرتی، تور مسافرتی به وب سایت آسمان آبی www.asemanabi.net مراجعه نمایید .

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:33  توسط admin 

تاج محل از عجایب هفتگانه جهان در هند

تاج محل هند بنایی تاریخی و از عجایب هفتگانه جهان که با جادوی عشق ساخته شده است . این بنا که آرامگاه ارجمند بانو بیگم ملقب به ممتاز محل همسر محبوب شاه جهان در آگرا است و در لحظه ورود به مجموعه تاج محل می توان به ترتیب چهارسوی بازار را به نظاره نشست و پس از گذشت از فضایی رابط که میدان جلوخانه است، به باغ مجموعه رسید که باغی بسیار زیبا و دلنشین است و نمادی از باغ های اصیل ایرانی را به نمایش می گذارد

در معماری دوره های نخستین امپراتوری مغول ها در هند، بیشتر از سنگ های ماسه ای قرمز رنگ برای تزئین و نماکاری استفاده می شد، در حالی که شاه جهان استفاده از سنگ مرمر سفید، سنگ های نیمه قیمتی و تزئیناتی با جواهر را در معماری زمان خود ایجاد کرد و مرحله ای جدید و ویژه را در معماری دوره مغول هند به وجود آورد ، گل رز و نرگس زرد از گل هایی است که به فراوانی در این باغ دیده می شود و در کنار آنها تعداد درختان میوه نسبت به درختان تزئینی نیز بسیار زیاد است. این بنا به عنوان یکی از جاذبه های توریستی هند به شما می رود که سالانه گردشگران بسیار تورهند تابستان 97 را به سوی خود جذب می کند .

وجود یک معمار لاهوری در طراحی تاج محل به معنی فقدان یک یا چند معمار ایرانی نیست. زیرا می‌توان اظهار داشت که طراحی و ساخت این مجموعه عظیم و با شکوه، تنها توسط یک معمار صورت نپذیرفته‌است و به احتمال زیاد چند نفر معمار و عده کثیری هنرمند در این کار مشارکت داشته‌اند.

گفته می‌شود برای ساخت این بنا بیست هزار کارگر، استادکار، معمار، سنگ‌تراش، نقاش، فلزکار و جواهرتراش به‌مدت بیست و دو سال کار کرده‌اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره تور مسافرتی می توانید به وب سایت www.asemanabi.net اشاره کرد

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:32  توسط admin 

دژ چاپورا Chapora Fort

قلعه چاپورا واقع در 10 کیلومتری شهر ماپوسا که بخشی از گوا است واقع شده است . از این قلعه به عنوان برج دیدبانی به منظور مشاهده دشمنان استفاده می شده است . در طول قرون 17 و  18میلادی دژ چاپورا در بین شاهان محلی هند و پرتغالیها دست به دست چرخیده است.در داخل این دژ کلیسایی بوده که امروزه دیگر اثری از آن وجود ندارد. دروازۀ ورودی هم بسیار باریک و تنگ ساخته شده است و به نظر می‌سد روی هر طرف از چهارسوی آن توپهای جنگی قرار داشته که البته امروزه اثری از آنها نیست. این قلعه که یکی از جاذبه های گردشگری گوا هند است در میان توریستهای قیمت تور هند محبوبت زیادی دارد چراکه صحنه‌هایی از یکی از فیلمهای بالیوودی به نام (Dil chahta Hai) در این محل انجام شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره خرید تور مسافرتی، تور مسافرتی، تور و ... می توانید به وب سایت آژانس آسمان آبی مراجعه نمایید . 

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:31  توسط admin 

فستیوال رنگ در هند (Holi)

در هند اوایل فصل بهار جشن سنتی هولی برگزار می شود که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است .همه ساله گردشگران تور هند بسیاری به منظور بازدید از این فستیوال به هندوستان سفر می کنند . جشن رنگ هولی هند مراسم رنگ پاشی است که نماد خوشحالی مردم هند به ادامه زندگی و غلبه خوبی و بدی است . در این مراسم مردم به ریختن پودرهای رنگی، سطل و بادکنک هایی که پر از آبهای رنگی قابل شستشو است مشغول می شوند و صورت های یکدیگر را رنگی می کنند یا با آبهای رنگی شده همدیگر را خیس می کنند، این مراسم یک اعتقاد اساطیری هندوهاست که همه افراد کوچک و بزرگ در آن شرکت می کنند و حتی کسانی که هندو نیستند برای ابراز دوستی در این جشن شرکت می کنند.

رنگهایی که برای پودرها استفاده می شود اکثراً طبیعی هستند و از میوه ها یا گیاهان تولید می شوند و برای صورت برخلاف تصورات همه مفید است.جشن رنگ هولی در هند باعث بهتر شدن رابطه های مردم و از بین رفتن ناراحتی  می شود و همه در این روز می رقصند و غذا و نوشیدنی های مخصوص مراسم را می خورند. جشن رنگ ها در هندوستان ویژه تاریخ 12 و 13 مارس معادل با 22 و 23 اسفند ماه می باشد.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره خرید تور مسافرتی می توانید به وب سایت www.asemanabi.net مراجعه نمایید .

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:28  توسط admin 

مرکز خرید تایمز اسکوئر کوالالامپور

کوالالامپور یکی از توریستی ترین شهرهای کشور مالزی می باشد که در طول سال گردشگران و مسافران زیادی از اکثر نقاط جهان با آن سفر می کنند و علاوه بر مکان های توریستی و تفریحی که دارد دارای تعداد فراوانی مرکز خرید نیز می باشد . در این قسمت آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد مرکز خرید تایمز اسکوئر را به شما معرفی کند ، پس همراه ما باشید.

برجایا تایمز اسکوئر ، اسم ساختمانی است که مرکز خرید تایمز اسکوئر در آن قرار دارد.

این برج دو قلو  دارای  48 طبقه است که ارتفاع آن به 203 متر می رسد و در میان بزرگترین ساختمان های دنیا در رده ی نهم قرار گرفته است.  این مرکز خرید از بزرگترین مرکز خریدهای جهان است. جالب است بدانید که در ماه حدود 2.5 میلیون نفر  از این مرکز بازدید و خرید می کنند . مساحت زمین مرکز خرید تایمز اسکوئر 2 میلیون متر مربع می باشد و مراجعه کنندگان و مسافران قیمت تور مالزی می توانند با قیمت کم یک خرید خوب و بصرفه داشته باشند.  

مرکز خرید تایمز اسکوئر ، اولین مرکز خرید است که دارای ویژگی پله های دارای سنسور موسیقی می باشد که در جهان تک است . اگر به کتاب علاقه مند هستید می‌توانید سری به بزرگترین فروشگاه زنجیره ای فروش کتاب در طبقه های اولیه بزنید . بیشتر از صد  مغازه در طبقه های مجموعه برجایا تایمز اسکوئر در زمینه آی‌تی فعالیت دارند و سرویس دهی میدهند و همچنین در طبقه های پایینی  این مرکز خرید بزرگترین فروشگاه های اوت لت وجود دارد که افراد می توانند اجناسی با مارک های جهانی و کیفیتی عالی با نرخ های باور نکردنی  خریداری کنند .

در مرکز خرید تایمز اسکوئر  یک پارک با همین اسم وجود دارد  که از بزرگترین پارک های سربسته است . از ویژگی های این پارک وجود  بلندترین ترن هوایی است که باسرعتی  غیر قابل تصور البته با امنیت کامل ، لحظات مفرحی را برای کودکان و نوجوانان رقم می زند. یک سالن آی‌مکس جهت نمایش فیلم در حالتهای 3D،  2D ، سالن بولینگ با 48 لاین مجزا و ... از دیگر امکانات مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر است. رستوران های متنوع، فست فودهای فراوان در کنار کافی شاپ ها ، همه در فودکورت‌های مجموعه برجایا تایمز اسکوئر یکجا جمع شده است . 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور، خرید تور مسافرتی، تور مسافرتی به وب سایت آسمان آبی www.asemanabi.net مراجعه نمایید .

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:27  توسط admin 

مزرعه فیل ها

فیل سواری در هند از اصلی ترین تفریح های سفر به هند است . از بهترین اماکن برای تجربه فیل سواری، شهر جیپور و مزرعه فیل می باشد. مزرعه فیل ها توسط فردی به نام Mahut که قبلاً به مدت 9 سال در قلعه آمبر فیل سوار بوده است بنیان گذاری شده است و تمرکز آن بر روی پرورش و نگهداری از فیل ها در شرایط سالم و بهداشتی و محیطی دوستانه و صمیمی می باشد.

در برنامه سفر خود با تور ارزان هند حتما برنامه مزرعه فیل ها را قرار دهید و از فیل سواری و گردش با فیل ها و غذا دادن به آن ها لذت ببرید . این مزرعه در منطقه آمر قرار گرفته است و می توانید برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که در یک روز از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه یعنی قلعه آمبر و قلعه جاگار نیز بازدید نمایید.

 

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تور، قیمت تور مسافرتی ، خرید تور مسافرتی و ... به وب سایت www.asemanabi.net مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:24  توسط admin 

مسجد نگارا کوالالامپور

مسجد نگارا از بزرگترین مساجد پایتخت کشور مالزی در شهر کوالالامپور واقع شده است ، قدمت این مسجد به بیش از پنجاه سال می رسد، که میعادگاه اصلی مردم کوالالامپور برای نماز و عبادت می باشد. این مسجد با الهام از طرح مساجد کشورهایی مانند ترکیه، ایران و عربستان ساخته شده است و گنبد و مناره خاصی که دارد از ویژگی های مورد اهمیت برای توریستها و مسافران تور مالزی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

مسجد نگارا از جاذبه های توریستی کوالالامپور به شمار می آید که با اسم مسجد ملی مالزی نیز معروف است که به دلیل استقلال مالزی از دولت انگلیس ساخته شده است، در حقیقت  این مسجد به خاطر استقلال در مرکز کوالالامپور بنا شده است. مسجد نگارا که از بزرگترین مسجدهای موجود در شرق آسیا است در زمینی نزدیک 13 جریب از باغ های زیبا ساخته شده است. طراحی مسجد نگارا به گونه ای است  که در آن نمادهایی از استقلال مالزی نمایش داده شده است و جذابیت خاصی به آن داده است و آن را به یکی از جاذبه های توریستی کوالالامپور تبدیل کرده است.

ساخت مسجد نگارا سال 1957 میلادی به عنوان نمادی جهت استقلال  کشور مالزی مطرح شد که در آن زمان با مخالفت هایی هم روبرو شد اما در نهایت ساخت این مسجد سال 1965 میلادی تمام شد . این مسجد با مصالح سیمانی ساخته شده است و  به وسیله ی سه معمار حرفه ای که اهل  کشور انگلیس و مالزی به نام های هوارد آشلی ، هشام البکری و بحرالدین کسیم طراحی شد و گنجایش پانزده هزار نمازگزار را یکجا دارد . در زمان افتتاح  این مسجد دارای سقفی به رنگ صورتی بود ولی بعدها در اثر بازسازی در سال 1987 از کاشی هایی به رنگ سبز و آّبی برای  این مسجد استفاده شد .

گنبد مسجد نگارا دیگر مسجدهای جهان اسلام فرق دارد ، گنبد اصلی این مسجد مثل ستاره 18 قسمتی ساخته شده که بیانگر 13 ایالت واقع در مالزی و 5 رکن اصلی از اصولهای اسلامی می باشند .  در اطراف گنبد اصلی مسجد نگارا  48 گنبد کوچک به رنگ سبز وجود دارد که طرح آن از معماری مسجد مکه گرفته شده است . طراحی مدرن و خاص این مسجد با استفاده از طرح ها و نقاشی های اسلامی با خطوط زیبای آیات قرآن  طراحی شده است ، این مسجد که از مکان های توریستی کشور مالزی محسوب می شود و  دارای یک مناره به ارتفاع  73 متر می باشد است که از نقاط مختلف شهر به سادگی رویت می شود .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور، خرید تور مسافرتی، تور مسافرتی به وب سایت آسمان آبی www.asemanabi.net مراجعه نمایید .

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 تير 1397ساعت 13:22  توسط admin 

تفریحات جذاب شبانه استانبول – قسمت دوم

قدم زدن بر پل گالاتا

در یک مسیر 10 دقیقه ای از برج تاریخی گالاتا، پل گالاتا اتصال دهنده ی نقطه اروپایی وآسیایی کشور ترکیه در زیر پای شما است.این پل شگفت انگیز مانند رنگین کمانی است که می توانید با راه رفتن بر روی آن همزمان دو قاره آسیا و اروپا را مشاهده کنید. در دو طرف پل گالاتا نیز دو اسکله‌ی امینونو (eminönü iskelesi)  و کاراکوی (karaköy iskelesi) قرار گرفته اند. در طول روز ماهیگیران بر روی پل به صید ماهی می پردازند اما این پل در شب به دنیای اسرار آمیزی تبدیل می شود. تماشای مناظر اطراف اسکله و آب زلال و هیاهوی مردم بر روی پل گالاتا بسیار لذت بخش است همچنین انواع غذاهای ارازن استانبول را در این محل  می توانید امتحان کنید.اگر در تور استانبول به پل گالاتا مراجعه کنید در هنگام قدم زدن بر روی این پل تاریخی و شگفت انگیز نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه ترک، حس لذت بخشی را برای شما به وجود می آورد.

 

 

دیدن رقص نور فواره های پارک سلطان احمد

زمانی که خورشید غروب می کند، پارک سلطان احمد Sultanahmet که بین مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی( مسجد سلطان احمد) قرار دارد بهترین محل برای تماشای رقص فواره های رنگی است. وقتی که در فصل تابستان به استانبول سفر می کنید بهترین زمان است تا از دیدن این نمایش نورهای رنگی به همراه خوردن یک بستنی خوشمزه لذت ببرید. تلفیق فضای سنتی و مدرن در کنار جنب و جوش مردم در شب در این پارک زیبا به همراه فضای دل انگیز و هوای مطلوب که از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود، همه چیز را برای تفریح شب هنگام استانبول کامل می کند پس هرچه زودتر بلیط استانبول را تهیه کنید و خاطراتی به یاد ماندنی برای خود بسازید.

 

پارک سلطان احمد در شهر استانبول

 

 

شبی هیجان انگیز در  در کلاب Sortie

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز و شاد در شب های تور استانبول تابستان 97 ، رفتن به کلاب سُرتی (Sortie) است.در زبان فرانسوی Sortie  به معنای خروج است.این محل پر است از غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیت عالی به همراه موسیقی زنده ی دی.جی تَریک سِرو (Dj Tarik Sarul) و نمایش های سرگرم کننده و جذاب. علاوه بر آن 7 رستوارن مختلف در این محل وجود دارد که غذاهای بین المللی سرو می کنند و می توانید به دلخواه رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کنید. گذراندان یک شب در Sortie  کلاب یک تجربه منحصر به فرد برای مردم محلی و گردشگران می باشد.

 

کلاب Sortie در استانبول

+ نوشته شده در  دوشنبه 4 تير 1397ساعت 15:23  توسط admin 

تفریحات جذاب شبانه استانبول – قسمت اول

آیا بلیط هواپیما استانبول را تهیه و برای یک سفر خاطره انگیز، خود را آماده کرده اید؟ این را بدانید که استانبول شهری است که ترکیبی از فرهنگ شرق و غرب را در خود نهفته است و زمانی که خورشید در این شهر غروب می کند از مناظر گرفته تا مراکز خرید همه چیز جذاب تر می شود. اما می دانید که در تور استانبول چه تفریحات سرگرم کننده ای در شب هنگام در انتظار شماست؟ با الفبای سفر همراه باشید.

 

گشت و گذار با کشتی

 منارهای مسجد ایاصوفیه و گنبدهای مسجد سلیمانیه در شب چشم انداز افسانه ای به استانبول می بخشند و بهترین محل برای تماشای آنها عرشه کشتی است، با تور استانبول می توانید در تنگه مشهور بسفر سوار بر یک کشتی و یا قایق شده و در یک مسیر آبی جذاب از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. انعکاس نور بر روی عرشه کشتی و روی سطح آب زیبایی چشم انداز را دو چندان می کند، همچنین انواع غذا و نوشیدنی را می توانید بر روی عرشه کشتی امتحان کنید و همراه با موزیک های زنده و شاد یک شب پر هیجان را برای خود بسازید.

 

 

تماشای رقص سماع

رقص درویش های چرخان در استانبول و البته در کشور ترکیه از شهرت زیادی برخوردار است. رقص و چرخیدن درویشان، سماع نام دارد که دارای فلسفه عرفانی بوده و یک مراسم مذهبی است در تور استانبول تابستان 97 می توانید یک شب بلیط تماشای این مراسم را تهیه کنید. موزه ی گالاتا مولوی که در نزدیکی برج تاریخی گالاتا می باشد و یا سالن تئاتر hodjapasha از مکان های برگزاری این مراسم هستند. این مرکز تاریخی، محل برگزاری رقص های سنتی ترکی و همچنین مراسم سماع درویشان است. این مراسم شنبه، یکشنبه دوشنبه، چهارشنبه وجمعه ساعت 19:30 اجر می شود . این مکان جایی برای دیدن تجربیات "عرفانی" درویش ها است. در سفر با تور استانبول تابستان 97 حتما از این مراسم مذهبی و عرفانی بازدید کنید.

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 4 تير 1397ساعت 15:17  توسط admin